Blog výživového specialisty

Jak bojovat proti únavě - základní postoj!

Jak bojovat proti únavě - základní postoj!

Za příčiny permanentní únavy, se nejčastěji považuje stres a málo času na odpočinek. Často se ale opomíjí fakt, že únava je mnohdy zapříčiněna nesprávným stravováním. Typický český jídelníček se skládá z přemíry bílého pečiva, tučného masa, sladkostí, kávy a potravin, které obsahují zbytečná aditiva zatěžující trávicí trakt. Naopak v jídelníčku chybí dostatek vlákniny, ovoce a zeleniny. Zkuste omezit přísun bílého pečiva, nahraďte jej třeba žitným nebo rýžovým. Ke každému jídlu přidejte zeleninu, enzymy v nich pomáhají trávení atělo získá vitamíny a minerály. Dbejte na dodržování pitného režimu, dopřejte si chvilku odpočinku, věnujte se sportu, který vás baví a naplňuje.

Já nejdu cestou klasického stravování, protože bez pohybu, na který mnoho lidí nemá čas tělo nemá čas hubnou a je to začarovaný kruh. Jde to i jinak, byď pohyb mít nebudete - a to s omezením sacharidů ve stravě. Tělu neuvěřitelně ulevíte, budete mít stabilní energii, nebudete mít hlad a tělo bude mít čas trávit vlastní tuk. Je ale třeba vědět jak na to:)

Tip na závěr..

Prakticky každý člověk tím, jak se nevhodně stravuje a žije ve stresu nemá dostatek hořčíku. Bohužel lékaři netestují hladinu hořčíku v krvi zcela běžně, je vhodné si o to říci a zejména hořčík doplňovat. Velmi kvalitní a levný je hořčík Magnesii lactici, který se dá pořídit v běžné lékárně za cca 100 Kč a je ve výborné, tělu dostupné formě laktátu.


Nevíte si rady se svým zdravím?

Individuálním přístupem vás nasměruji ke zdravějšímu životnímu stylu. Zlepší se vaše zdraví.
Objednejte se na vstupní konzultaci. Udělám maximum proto, abych vám pomohla.

VSTUPNÍ KONZULTACE

(c) 2018 Ing. Soňa Vybíralová